Här laddar du ned teamviewer
Med fjärrhjälp får du snabb och enkel service oavsett var du befinner sig.
Affärssystem Pyramid
Support via Unikum
Via F1-tangenten ger Pyramid hjälp direkt i den rutin du befinner dig. För mer utförliga handledningar kring olika rutiner, exempelvis årsskiftesrutiner, rekommenderas Unikums hemsida Artiklar A-Ö.
Unikums support nås enklast via epost till support@unikum.se, för svar på vanliga frågor om Pyramid. För hjälp via telefon, ring Unikums kundservice på 046-280 20 00.
Support via CITK
Nyttja alltid ditt supportavtal med Unikum i första hand, se Support via Unikum.
Vi tar gärna emot ditt ärende till CITK via vårt ärendehanteringssystem – support@citk.se.
Verksamhetssystem EzyFlex
EzyFlex
Våra konsulter är ofta ute på uppdrag, med begränsad möjlighet att ta emot telefonsamtal.
Vi tar gärna emot ditt ärende till CITK via vårt ärendehanteringssystem – support@citk.se.
Akuta ärenden – avtalskund
Avtalskunder med akuta ärenden hänvisas till kontaktpersoner med direktnummer och e-port enligt supportavtal.
Dags att teckna supportavtal?
Med ett supportavtal får du alltid hjälp inom avtalad tid och du slipper alltid extrakostnad som utgår vid akut support.
Vi erbjuder olika former av tillgänglighets-, underhålls- och supportavtal. Kontakta oss gärna så hjälper vi dig med det!

MATTHIAS FISCHER
Försäljning och marknadsansvarig
matthias.fischer@citk.se

Sigge Dufvander
Affärsutvecklare
sigge.dufvander@citk.se