Här laddar du ned teamviewer

Med fjärrhjälp får du snabb och enkel service oavsett var du befinner sig.

Affärssystem

Support via Unikum

Via F1-tangenten ger Pyramid hjälp direkt i den rutin du befinner dig. För mer utförliga handledningar kring olika rutiner, exempelvis årsskiftesrutiner, rekommenderas Unikums hemsida Artiklar A-Ö.

Unikums support nås enklast via epost till support@unikum.se, för svar på vanliga frågor om Pyramid. För hjälp via telefon, ring Unikums kundservice på 046-280 20 00.

Support via CITK

Nyttja alltid ditt supportavtal med Unikum i första hand, se Support via Unikum.

Vi tar gärna emot ditt ärende till CITK via vårt ärendehanteringssystem – support@citk.se.

Maila in ditt supportärende med # i ämnesraden så landar det rätt direkt.

Verksamhetssystem

Verksamhetssystem CITK Tools

Våra konsulter är ofta ute på uppdrag hos kund, med begränsad möjlighet att ta andra samtal.

Vi tar gärna emot ditt ärende till CITK via vårt ärendehanteringssystem – support@citk.se.

Maila in ditt supportärende med # i ämnesraden så landar det rätt direkt.

Akuta ärenden – avtalskund

Avtalskunder med akuta ärenden hänvisas till kontaktpersoner med direktnummer och e-port enligt supportavtal.

Dags att teckna supportavtal?

Med ett supportavtal får du alltid hjälp inom avtalad tid och du slipper alltid extrakostnad som utgår vid akut support.
Vi erbjuder olika former av tillgänglighets-, underhålls- och supportavtal. Kontakta oss gärna så hjälper vi dig med det!

 

MATTHIAS FISCHER

Försäljning och marknadsansvarig
070 342 53 51
matthias.fischer@citk.se

Sigge Dufvander

Affärsutvecklare
073 091 26 67
sigge.dufvander@citk.se