CITK har tillsammans med Atria Concept där varumärket Sibylla ingår byggt en digital plattform som nyttjas av både kunder och medarbetare. Arbetet påbörjades vid milleniumskiftet och redan 2002 gjordes säljarna mobila med Palm Pilot som handhållna enheter. Sedan dess har Atria ställt nya krav och plattformen är under ständig utveckling.
- Våra kunder och medarbetare behöver kraftfulla system säger Manfred Blomström som är marknadschef och fortsätter:
- När vi nu tar steget ut på den internationella marknaden ställs nya krav på vår digitala plattform. Vi måste lita på att den är robust för att kunna köra samma samma system i alla länder. En spännande resa, inte minst nu när vi är på väg in både i de baltiska länderna och Ryssland.

 

 

 

 

Inom Fastfood marknaden har Sibylla shop in shop det starkaste konceptet och de expanderar snabbt. Idag finns de i 12 europeiska länder; Sverige, Finland, Ryssland, Litauen, Lettland, Estland, Polen, Tjeckien, Slovakien, Kazakstan, Vitryssland och Ungern. Sibylla shop in shop konceptet utvecklas och drivs av Atria Concept som är en affärsavdelning inom Atria Scandinavia. Atria Concept är specialiserade på Fastfood-marknaden och erbjuder unika ”on-the-go” måltidskoncept. Atria Scandinavia är ett av Sveriges ledande livsmedelsföretag med varumärken som Lithells, Sibylla, Pastejköket, Lönneberga och Ridderheims i portföljen. Atria Scandinavia ägs av finska Atria Abp  som är ett av de största livsmedelsföretagen i Norden, Ryssland och Baltikum.

      

Copyright © CITK IT Konsult AB 2019 All Rights Reserved.   


CMS Verktyg NET, ingår i CITK Tools
 CMS Verktyg NET, ingår i CITK Tools