Vill du veta mer om hur vi kan hjälpa dig?

Pyramidsupport

Support Unikum

Support för standard Pyramidfrågor via Unikum nås enklast via epost till support@unikum.se.

Tänk på att det i Pyramid finns tillgång till F1-hjälp direkt i den rutin ni befinner er. För mer utförliga handledningar kring olika rutiner, exempelvis årsskiftesrutiner, rekommenderas Unikums hemsida Artiklar A-Ö.

Support CITK

Det kan ibland vara svårt att få kontakt med våra konsulter som oftast är ute på uppdrag och då inte kan svara på telefon och i första hand skall du alltid nyttja ditt supportavtal med Unikum.

Om du har ett ärende till CITK kan du sända det till vårt ärendehanteringsystem - support@citk.se

 

Verksamhetssystem

Det kan ibland vara svårt att få kontakt med våra konsulter som oftast är ute på uppdrag och då inte kan svara på telefon.

Om du har ett ärende och du sända det till vårt ärendehanteringsystem - support@citk.se

Supportavtal

Avtalskunder med akuta ärenden hänvisas till kontaktpersoner med direktnummer och e-post enligt supportavtal.

Är du också intresserad av att teckna ett supportavtal?

Med ett supportavtal får du alltid hjälp inom avtalad tid och du slipper alltid extrakostnad som utgår vid akut support. Vi erbjuder olika former av tillgänglighets-, underhålls och supportavtal.

      

Copyright © CITK IT Konsult AB 2017 All Rights Reserved.   


CMS Verktyg NET, ingår i CITK Tools
CMS Verktyg NET, ingår i CITK Tools