Tre saker du ska tänka på när du väljer CRM-system

Letar ni efter ett CRM system som kan anpassas efter era behov och inte tvärtom?
Vi har lång erfarenhet att hjälpa företag designa sina lösningar utifrån de krav man har i verksamheten, ofta integrerat med affärssystemet för att få ett bra och effektivt säljstöd. 
För många är åtkomst till företagets information oavsett var man befinner sig en nödvändighet  och  CITK:s system erbjuder möjlighet  att jobba både via mobil och läsplattor. 

ENKELT
Ett säljstöd måste vara enkelt att använda, gå snabbt att registrera data och skapa ordning och reda. CITK CRM är användarvänligt och gör skäl för namnet "säljstöd".

INTEGRERAT
Säljstödet bör vara en integrerad del i affärssystemet. Tyvärr lever alldeles för många företag med åtskilda affärs- och säljstödssystem. Men CITK CRM  kan integreras med i princip vilket affärssystem som helst.

MOBILT
Självklart fungerar CITK CRM lika bra för säljaren i mobilen eller i iPaden ute på fältet som på datorn hemma på kontoret.
 

Här är några av funktionerna i CITK CRM:

  • Kundkort med samlad kundinformation
  • Alla dokument tillhörande aktuell kund
  • E-post-korrenspondens
  • Utskick, gjorda och planerade
  • Offerter, både tidigare som ej blivit affär samt aktuella
  • Kampanjer
  • Tagna affärer
  • Status i affärsprocess
  • Anteckningar från kundsamtal/möten
  • Påminnelser från systemet om nästa kontakt
  • Integration affärssystem

Kontakta oss om du funderar på säljstöd i ditt företag:

Matthias Fischer
070 342 53 51
matthias.fischer@citk.se

Sigge Dufvander
073 091 26 67
Sigge.dufvander@citk.se

 

      

Copyright © CITK IT Konsult AB 2018 All Rights Reserved.   


CMS Verktyg NET, ingår i CITK Tools
 CMS Verktyg NET, ingår i CITK Tools